Mate, this girl I'm talking to is a HB9.5. I'm giving her the .5 for her personality. I've been gaming her for about 2 months. the first month I was trying the cocky funny side and asked for her number. She was responsive and really was working just could n;t Number Close.

Anyway I'll post tonights efforts and you guys can see how the convo has been going. She is really hard to game and get a number close. just so you know I reopned her last week with 1 month of no contact and this is were the convo is at.


Me
No hobbies?

speakmymind
9/4/2012 6:22:16 PM
Haha sorry I must not of relised u msged me no I can't say I have an hobbies never really have been a hobbie person yourself?
speakmymind

9/4/2012 6:22:30 PM
Haha sorry I must not of relised u msged me no I can't say I have an hobbies never really have been a hobbie person yourself?
Me

9/4/2012 8:48:18 PM
What's your number? I'll talk to you on that
speakmymind

9/4/2012 9:35:30 PM
Hahaha ..... Will u just
Me

9/4/2012 9:39:00 PM
Pof chat sucks! Dw if you prefer chatting on here it's up to you
Me

9/4/2012 10:29:55 PM
You do have a mobile don't you? :P
speakmymind

9/5/2012 12:20:07 AM
Haha yes I have a mobile. Your silly
Me

9/5/2012 12:25:18 AM
Ii dono... Lol.. I mean the speaker has broken and you seems like your covering it up! :P
speakmymind

9/5/2012 12:27:25 AM
Covering what up??
speakmymind

9/5/2012 12:28:24 AM
Covering what up??
Me

9/5/2012 12:56:51 AM
I think you need to speak to people for a while online and it's hard to take a chance with guys. Your used to dickhead makes that burn and hurt you? Maybe worried I might be a big scary monster? If I would be a monster id only be a cookie monster, some times cuddly :-)

speakmymind
9/5/2012 1:02:10 AM
Yeah I do my profile says that..... I don't hide that I don't like to just meet people straight up. U have no idea on the absolute creeps on this site.

speakmymind
9/5/2012 1:02:41 AM
I got no cookies for u to steel
Me

9/5/2012 1:08:00 AM
No cookies, no fun :P. I'll sit back and enjoy the convo, just trying to understand you on the inside as that's were the real cass lives :-)

speakmymind
9/5/2012 1:09:11 AM
Well u don't need to try understand your welcome to ask what u like and I will be straight up with u I don't hide things. Haha no cookies are BAD

Me
9/5/2012 1:16:23 AM
Not saying you hide things, just from my online travels I've found people try to be someone there not. I'm always up for meeting or talking on the phone as its easy to see if there body or tone language matches what they say.

speakmymind
9/5/2012 1:21:57 AM
Oh ok then. Well u can text me but I can't talk to u in the phone my speaker really is broken. And im not just saying that and I don't pretend to be someone I'm not that I know.
Me
9/5/2012 1:26:21 AM
Don't worry, was playing around about your phone speaker :-) laughter and jokes always spice up a conversation :-) anyway how was your day? Mother nature was a tag evil today

speakmymind
9/5/2012 1:42:35 AM
Haha mother evil lol u seems to be a little evil lately..... My day was good busy busy how was yours?
Me
9/5/2012 2:01:02 AM
evil, hmm... how do I come across evil? Day was very windy, I ended up having a drag race with half a tree up the road from all the wind :-)

speakmymind
9/5/2012 2:15:39 AM
Haha u said it first lol. Yeah it sure was windy.... Haha drag race hey how was it did u win?

Me
9/5/2012 2:20:00 AM
yessss :-) haha. So I was driving down Sprinvale road and next to me was half a tree getting pushed up the road by all the wind. I had to take that tree down, it was not going to win!! I also ended up seeing a trampoline outside someones home getting blow up and down its driveway!!

speakmymind
9/5/2012 2:34:56 AM
Hahaha I'm glad u took it down u don't wanna be loosing to a free that would have been a bad story. Oh no really lol that's funny

Me
9/5/2012 2:39:58 AM
How was your place? Did you recover? haha