Top 10 Stats
Latest Posts Loading... Loading...
Loading...
Loading...
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Loading...
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Page 2 of 4 FirstFirst 1234 LastLast
Results 11 to 20 of 37
Like Tree2Likes

Thread: Need some solid advice on this girl

  1. #11
    daltonbrayall is offline PUA Forums Respected Contributor
    Points: 4,526, Level: 42
    Level completed: 88%, Points required for next Level: 24
    Overall activity: 0%
    Achievements:
    1000 Experience Points31 days registered
    Join Date
    Sep 2012
    Location
    New Richmond WI
    Posts
    609
    Points
    4,526
    Level
    42
    Thanks
    0
    Thanked 0 Times in 0 Posts
    Rep Power
    218

    Default Re: Need some solid advice on this girl

    yep lol, luckily for you this is a specialty of mine. time to start brainstorming hahaha idea time who wants to go first lmao
    If i get a guy some a$$, he gets it for a day; if i teach him how to get it for himself, he's tappin forever

  2. #12
    daltonbrayall is offline PUA Forums Respected Contributor
    Points: 4,526, Level: 42
    Level completed: 88%, Points required for next Level: 24
    Overall activity: 0%
    Achievements:
    1000 Experience Points31 days registered
    Join Date
    Sep 2012
    Location
    New Richmond WI
    Posts
    609
    Points
    4,526
    Level
    42
    Thanks
    0
    Thanked 0 Times in 0 Posts
    Rep Power
    218

    Default Re: Need some solid advice on this girl

    you could try the direct approach like "ive gotta know, whats keeping us from being friends with benefits?" go easy on that me for that one lol im just getting started
    If i get a guy some a$$, he gets it for a day; if i teach him how to get it for himself, he's tappin forever

  3. #13
    ThisGuy is offline Aspiring PUA
    Points: 83, Level: 1
    Level completed: 66%, Points required for next Level: 17
    Overall activity: 0%
    Join Date
    Jul 2012
    Posts
    23
    Points
    83
    Level
    1
    Thanks
    0
    Thanked 0 Times in 0 Posts
    Rep Power
    10

    Default Re: Need some solid advice on this girl

    Noted, I'll consider that one but it's a little touchy, lol.

  4. #14
    daltonbrayall is offline PUA Forums Respected Contributor
    Points: 4,526, Level: 42
    Level completed: 88%, Points required for next Level: 24
    Overall activity: 0%
    Achievements:
    1000 Experience Points31 days registered
    Join Date
    Sep 2012
    Location
    New Richmond WI
    Posts
    609
    Points
    4,526
    Level
    42
    Thanks
    0
    Thanked 0 Times in 0 Posts
    Rep Power
    218

    Default Re: Need some solid advice on this girl

    haha i told you im just getting started, the only reason i post it is for feedback so i know where to go next. lol hmmmm. well are you trying to establish a friends with benefits relationship or just sleep with her one more time
    If i get a guy some a$$, he gets it for a day; if i teach him how to get it for himself, he's tappin forever

  5. #15
    ThisGuy is offline Aspiring PUA
    Points: 83, Level: 1
    Level completed: 66%, Points required for next Level: 17
    Overall activity: 0%
    Join Date
    Jul 2012
    Posts
    23
    Points
    83
    Level
    1
    Thanks
    0
    Thanked 0 Times in 0 Posts
    Rep Power
    10

    Default Re: Need some solid advice on this girl

    Quote Originally Posted by daltonbrayall View Post
    haha i told you im just getting started, the only reason i post it is for feedback so i know where to go next. lol hmmmm. well are you trying to establish a friends with benefits relationship or just sleep with her one more time
    Most definitely trying to establish a friends with benefits situation. I feel like asking her what's keeping us from being friends with benefits could work if I were to preface it with something like:

    "Hey, so we've gotten intimate a couple times now and I know we both enjoyed it, what's keeping us from being friends with benefits?"

    I feel like that one seems a bit bland and needy though.

  6. #16
    daltonbrayall is offline PUA Forums Respected Contributor
    Points: 4,526, Level: 42
    Level completed: 88%, Points required for next Level: 24
    Overall activity: 0%
    Achievements:
    1000 Experience Points31 days registered
    Join Date
    Sep 2012
    Location
    New Richmond WI
    Posts
    609
    Points
    4,526
    Level
    42
    Thanks
    0
    Thanked 0 Times in 0 Posts
    Rep Power
    218

    Default Re: Need some solid advice on this girl

    yeah, dont point out that youve gotten intimate a couple times, it makes you beta when you do that because as an alpha you dont have to explain or justify yourself, you just have to say it and act like you know she is going to say yes
    If i get a guy some a$$, he gets it for a day; if i teach him how to get it for himself, he's tappin forever

  7. #17
    ThisGuy is offline Aspiring PUA
    Points: 83, Level: 1
    Level completed: 66%, Points required for next Level: 17
    Overall activity: 0%
    Join Date
    Jul 2012
    Posts
    23
    Points
    83
    Level
    1
    Thanks
    0
    Thanked 0 Times in 0 Posts
    Rep Power
    10

    Default Re: Need some solid advice on this girl

    This is true.

    I was also thinking of initially texting her first and saying "Hey, I'm gonna be blunt with you for a second, I hope you can handle that" and then following with what you said, but that still doesn't feel like entirely the best thing I can say.

  8. #18
    daltonbrayall is offline PUA Forums Respected Contributor
    Points: 4,526, Level: 42
    Level completed: 88%, Points required for next Level: 24
    Overall activity: 0%
    Achievements:
    1000 Experience Points31 days registered
    Join Date
    Sep 2012
    Location
    New Richmond WI
    Posts
    609
    Points
    4,526
    Level
    42
    Thanks
    0
    Thanked 0 Times in 0 Posts
    Rep Power
    218

    Default Re: Need some solid advice on this girl

    yeah, thats not a bad idea but say it like this. "hey, im gonna be blunt with you for a second, can you handle that?" saying that you hope she can handle it implies that you care wether or not she can or cant, even if she says she cant , say "thats too bad" and tell her anyways
    If i get a guy some a$$, he gets it for a day; if i teach him how to get it for himself, he's tappin forever

  9. #19
    ThisGuy is offline Aspiring PUA
    Points: 83, Level: 1
    Level completed: 66%, Points required for next Level: 17
    Overall activity: 0%
    Join Date
    Jul 2012
    Posts
    23
    Points
    83
    Level
    1
    Thanks
    0
    Thanked 0 Times in 0 Posts
    Rep Power
    10

    Default Re: Need some solid advice on this girl

    Ah, it's the little things like that I always seem to forget sometimes. That could definitely work. I'll definitely try that one tomorrow and see what she says unless we come up with something better. It seems pretty solid though, gets my intentions across without seeming needy and all that jazz. I like where this is going

  10. #20
    daltonbrayall is offline PUA Forums Respected Contributor
    Points: 4,526, Level: 42
    Level completed: 88%, Points required for next Level: 24
    Overall activity: 0%
    Achievements:
    1000 Experience Points31 days registered
    Join Date
    Sep 2012
    Location
    New Richmond WI
    Posts
    609
    Points
    4,526
    Level
    42
    Thanks
    0
    Thanked 0 Times in 0 Posts
    Rep Power
    218

    Default Re: Need some solid advice on this girl

    yeah its funny how tedious it can be. i think it will work dude and your def gonna have to let me know how it works. it doesnt sound needy or anything like that but since i dont know how well she responds to alpha vs beta behavior
    If i get a guy some a$$, he gets it for a day; if i teach him how to get it for himself, he's tappin forever


Page 2 of 4 FirstFirst 1234 LastLast

Similar Threads

  1. Making a solid impression
    By kakashi516 in forum General Questions
    Replies: 1
    Last Thread: 05-09-2012, 11:53 PM
  2. My Variation on Style's Solid Online Profile Game
    By Totentanz in forum Online And Text Game
    Replies: 1
    Last Thread: 03-26-2012, 07:08 AM
  3. my text game? solid?
    By machoman in forum Online And Text Game
    Replies: 2
    Last Thread: 10-12-2011, 10:59 AM
  4. Solid bar pickup- lingering text game
    By Infrared in forum Field Reports
    Replies: 0
    Last Thread: 08-25-2011, 08:53 PM
  5. Looking for Solid wing in Detroit/birmingham/royal oak area
    By ncipps in forum Find a Local Wingman
    Replies: 3
    Last Thread: 03-20-2011, 03:59 AM

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •  
DMCA.com