Top 10 Stats
Latest Posts Loading... Loading...
Loading...
Loading...
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Loading...
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Page 2 of 2 FirstFirst 12
Results 11 to 20 of 20
Like Tree5Likes

Thread: Help with chick on okcupid

  1. #11
    The_Mania is offline PUA in Training
    Points: 141, Level: 2
    Level completed: 82%, Points required for next Level: 9
    Overall activity: 18.8%
    Achievements:
    7 days registered100 Experience Points
    Join Date
    Jul 2013
    Posts
    54
    Points
    141
    Level
    2
    Thanks
    0
    Thanked 0 Times in 0 Posts
    Rep Power
    12

    Default Re: Help with chick on okcupid

    So I sent those, and she responded with this:

    Her: lol...nice one.

    Guess she liked the way I said it, but didn't give me the number. Where to go from there now? Show more interest in her?

  2. #12
    The_Mania is offline PUA in Training
    Points: 141, Level: 2
    Level completed: 82%, Points required for next Level: 9
    Overall activity: 18.8%
    Achievements:
    7 days registered100 Experience Points
    Join Date
    Jul 2013
    Posts
    54
    Points
    141
    Level
    2
    Thanks
    0
    Thanked 0 Times in 0 Posts
    Rep Power
    12

    Default Re: Help with chick on okcupid

    I ended up replying with this:

    me: "Haha, thanks. Btw, I didn't actually mean your cell phone number. I meant the number of reps you can do sprinting back and forth (if you run). As a runner and biker, I like to keep my legs in shape as best as I can "

    I replied like that to show I wasn't phased by her not giving me her cell #.

  3. #13
    PUcowboy's Avatar
    PUcowboy is offline PUA in Training
    Points: 423, Level: 8
    Level completed: 46%, Points required for next Level: 27
    Overall activity: 0%
    Achievements:
    7 days registered250 Experience Points
    Join Date
    Jul 2013
    Location
    Texas
    Posts
    92
    Points
    423
    Level
    8
    Thanks
    0
    Thanked 0 Times in 0 Posts
    Rep Power
    26

    Default Re: Help with chick on okcupid

    She is playing hard to get, good job on the reply. Keep it going, neg her more and then when you are ready, say hey I have some things to do, so give me your number and Ill text you, if she gives it, then mission accomplished

  4. #14
    Fuser is offline PUA Forums Respected Contributor
    Points: 2,653, Level: 33
    Level completed: 36%, Points required for next Level: 97
    Overall activity: 23.1%
    Achievements:
    7 days registered1000 Experience Points
    Join Date
    Nov 2012
    Posts
    387
    Points
    2,653
    Level
    33
    Thanks
    0
    Thanked 0 Times in 0 Posts
    Rep Power
    132

    Default Re: Help with chick on okcupid

    Quote Originally Posted by The_Mania View Post
    I ended up replying with this:

    me: "Haha, thanks. Btw, I didn't actually mean your cell phone number. I meant the number of reps you can do sprinting back and forth (if you run). As a runner and biker, I like to keep my legs in shape as best as I can "

    I replied like that to show I wasn't phased by her not giving me her cell #.
    You should have called her out on her bullshit. lol

    That message seems kind of...needy? These girls online think they are the shit because they get like 100+ messages / day

  5. #15
    The_Mania is offline PUA in Training
    Points: 141, Level: 2
    Level completed: 82%, Points required for next Level: 9
    Overall activity: 18.8%
    Achievements:
    7 days registered100 Experience Points
    Join Date
    Jul 2013
    Posts
    54
    Points
    141
    Level
    2
    Thanks
    0
    Thanked 0 Times in 0 Posts
    Rep Power
    12

    Default Re: Help with chick on okcupid

    Quote Originally Posted by Fuser View Post
    You should have called her out on her bullsh1t. lol

    That message seems kind of...needy? These girls online think they are the sh1t because they get like 100+ messages / day
    I don't think my last message was needy at all. If anything.. I threw back the Sh1t Test at her lol. If I had persisted with the Number Close, then yeah it would be needy imo.

    I don't think she's acting like she's god or something. She's playing hard to get and I honestly don't mind it. Proves she doesn't just get with anybody (her profile even stated that)

  6. #16
    Fuser is offline PUA Forums Respected Contributor
    Points: 2,653, Level: 33
    Level completed: 36%, Points required for next Level: 97
    Overall activity: 23.1%
    Achievements:
    7 days registered1000 Experience Points
    Join Date
    Nov 2012
    Posts
    387
    Points
    2,653
    Level
    33
    Thanks
    0
    Thanked 0 Times in 0 Posts
    Rep Power
    132

    Default Re: Help with chick on okcupid

    I don't see how you threw the shit test back at her? You used two lines to respond to 3 words. It looks like you got caught in the act of asking for her number and you back peddled with some exercise thing.

    who cares though, if she doesn't respond on to the next! cheers

  7. #17
    The_Mania is offline PUA in Training
    Points: 141, Level: 2
    Level completed: 82%, Points required for next Level: 9
    Overall activity: 18.8%
    Achievements:
    7 days registered100 Experience Points
    Join Date
    Jul 2013
    Posts
    54
    Points
    141
    Level
    2
    Thanks
    0
    Thanked 0 Times in 0 Posts
    Rep Power
    12

    Default Re: Help with chick on okcupid

    Lol, now she replied with: "Lol uh huh sure."

  8. #18
    The_Mania is offline PUA in Training
    Points: 141, Level: 2
    Level completed: 82%, Points required for next Level: 9
    Overall activity: 18.8%
    Achievements:
    7 days registered100 Experience Points
    Join Date
    Jul 2013
    Posts
    54
    Points
    141
    Level
    2
    Thanks
    0
    Thanked 0 Times in 0 Posts
    Rep Power
    12

    Default Re: Help with chick on okcupid

    Replied with: "Lol, I'm actually serious (too bad you can't tell tone on here :P). But if I was you, I also wouldn't give my cell # out real fast. Gotta make sure someone isn't a stalker, or secretly a 300 pound trucker."

    She read it, but no reply.

    So yeah..I think I'm moving on from this one.

    Either I number closed too soon (which basically killed me), or she wasn't that interested in the first place.

  9. #19
    Fuser is offline PUA Forums Respected Contributor
    Points: 2,653, Level: 33
    Level completed: 36%, Points required for next Level: 97
    Overall activity: 23.1%
    Achievements:
    7 days registered1000 Experience Points
    Join Date
    Nov 2012
    Posts
    387
    Points
    2,653
    Level
    33
    Thanks
    0
    Thanked 0 Times in 0 Posts
    Rep Power
    132

    Default Re: Help with chick on okcupid

    I think the # close was soon (but hard to be sure with online dating) and as I said before, your investment was too high as opposed to hers.

    Move on, her loss!

  10. #20
    ED11356's Avatar
    ED11356 is offline Aspiring PUA
    Points: 940, Level: 17
    Level completed: 40%, Points required for next Level: 60
    Overall activity: 0%
    Achievements:
    7 days registered500 Experience Points
    Join Date
    Oct 2012
    Location
    Queens, New York
    Posts
    235
    Points
    940
    Level
    17
    Thanks
    0
    Thanked 0 Times in 0 Posts
    Rep Power
    55

    Default Re: Help with chick on okcupid

    Online dating can be tricky, you basically have to cater to each woman. What works on one person may not work on another.

    I've seen Dave's posts, and he's a very good contributor, but I wouldn't have tried to Number Close that soon. Nothing in that conversation indicated that she was ready to give you her number. Remember, even the best number close techniques won't work if she isn't comfortable with you yet (something I learned from T-Mal ).
    Always be honest with women. That's the true meaning of a PUA.


Page 2 of 2 FirstFirst 12

Similar Threads

  1. FR: F-Closed HB from OKCupid and Now Being Ignored...Help
    By urbancowboy in forum Field Reports
    Replies: 13
    Last Thread: 05-12-2013, 11:54 PM
  2. OKCupid profile help please?
    By Stigward in forum Online And Text Game
    Replies: 1
    Last Thread: 01-10-2013, 01:43 PM
  3. OKCupid help please?
    By soilworkerMIA in forum Online And Text Game
    Replies: 1
    Last Thread: 01-07-2013, 11:35 PM
  4. Opened HB 9 on OKcupid
    By thecasualpua in forum Online And Text Game
    Replies: 0
    Last Thread: 12-20-2012, 12:11 AM
  5. OKCUPID Profile Help!
    By Daweism in forum Online And Text Game
    Replies: 0
    Last Thread: 06-27-2012, 10:46 PM

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •  
DMCA.com