Top 10 Stats
Latest Posts Loading... Loading...
Loading...
Loading...
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Loading...
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Page 1 of 2 12 LastLast
Results 1 to 10 of 11
  1. #1
    DatingRuleBook Guest

    Default Discussion : Which talent do you find the most attractive for guys & girls?

    There are many talents out there that enhances the beauty of any individual, this can range from singing, playing the piano or even the harp, to rugby and soccer. What do YOU think is the most attractive talent for guys and girls?

    Update : Here are a list of talents that others find attractive which i gathered across a few message boards.
    For Guys :
    Singing
    Dancing
    Intelligence (Not a talent, i know, haha)

    For Girls :
    Singing
    Playing the violin
    Intelligence


    For me,
    Guys: Soccer & Hip hop


    Girls : Piano & Singing combined



    Yours sincerely,
    Desmond Leong
    Last edited by DatingRuleBook; 01-11-2010 at 08:09 AM.

  2. #2
    Typhoon Guest

    Default Re: Discussion : Which talent do you find the most attractive for guys & girls?

    Being able to move well is always an advantage, which is why dancers and athletes and other performers (notice how girls scream for drummers?) are generally attractive.

  3. #3
    DatingRuleBook Guest

    Default Re: Discussion : Which talent do you find the most attractive for guys & girls?

    Haha very true, no one likes a couch potato right? Haha.
    What talent do you find the most attractive anyway?

  4. #4
    Typhoon Guest

    Default Re: Discussion : Which talent do you find the most attractive for guys & girls?

    Dancing and singing hands down, dude. Eeven little girls get dreamy eyed over guys who can sing, haha.

  5. #5
    TopGuy Guest

    Default Re: Discussion : Which talent do you find the most attractive for guys & girls?

    I definitely get attracted with women who are sports enthusiasts, without loosing their charms and girlie prowess. Also, a good singer and a dancer are really eye-catching characteristics.

  6. #6
    DatingRuleBook Guest

    Default Re: Discussion : Which talent do you find the most attractive for guys & girls?

    Haha good to hear that, yeah women are so crazy over guys who can sing. A few of them told me they think guys look twice as good when they can sing (:

    And yup, no one likes a girl who's too crazily fit and ungraceful! That's why women soccer kinda puts me off -shivers. Plus all the chesting off the ball, surely it has an effect?! Hahaha.

  7. #7
    smoothcriminal Guest

    Default Re: Discussion : Which talent do you find the most attractive for guys & girls?

    For me, girls who can sing and knows how to play a guitar can really turn me on. I once knew a girl, a friend of mine, who knows how to play the guitar and the piano, and she can also sing. We usually hang out in a clubhouse and sing songs that she composed. Damn! She really turned me on......

  8. #8
    smoothcriminal Guest

    Default Re: Discussion : Which talent do you find the most attractive for guys & girls?

    Quote Originally Posted by DatingRuleBook View Post
    Haha good to hear that, yeah women are so crazy over guys who can sing. A few of them told me they think guys look twice as good when they can sing (:
    You're absolutely right!! I asked a couple of girls about guys who plays musical instruments and can sing. They said they don't need to wear bear goggles just to admire a guy who knows how to sing and play the instruments (even if the guy is just an average looking).

  9. #9
    gunsnglory is offline Official PUA Forums Moderator
    Points: 8,843, Level: 63
    Level completed: 31%, Points required for next Level: 207
    Overall activity: 99.0%
    Achievements:
    31 days registered5000 Experience Points
    Join Date
    Sep 2009
    Location
    Pacific North West
    Posts
    392
    Points
    8,843
    Level
    63
    Thanks
    0
    Thanked 4 Times in 1 Post
    Rep Power
    378

    Default Re: Discussion : Which talent do you find the most attractive for guys & girls?

    I love women who are super confident and a bit tom-boyish. It is extremely sexy to me when a woman knows what she wants and can can playfully throw my crap right back at me.

  10. #10
    DatingRuleBook Guest

    Default Re: Discussion : Which talent do you find the most attractive for guys & girls?

    Quote Originally Posted by smoothcriminal View Post
    You're absolutely right!! I asked a couple of girls about guys who plays musical instruments and can sing. They said they don't need to wear bear goggles just to admire a guy who knows how to sing and play the instruments (even if the guy is just an average looking).
    Haha that's absolutely true! I've asked many of my female friends too and they say the same thing! Something about guys singing or playing an instrument that makes them so extremely attractive to females, gotta uncover the secret!


Page 1 of 2 12 LastLast

Similar Threads

  1. Why don't girls go for nice guys?
    By HighTower in forum Approaching, Running Sets & Building Attraction
    Replies: 20
    Last Thread: 05-01-2013, 12:41 PM
  2. Should hot guys use different game?
    By streem84 in forum New Member Introductions
    Replies: 4
    Last Thread: 03-29-2013, 02:09 AM
  3. Hey guys! New to the SIte but Check this out
    By JM* in forum Approaching, Running Sets & Building Attraction
    Replies: 4
    Last Thread: 12-15-2009, 06:55 PM
  4. Attractive Guy?
    By Her Fantasy in forum Approaching, Running Sets & Building Attraction
    Replies: 4
    Last Thread: 12-10-2009, 01:11 AM
  5. Hey guys!
    By Joker in forum Approaching, Running Sets & Building Attraction
    Replies: 2
    Last Thread: 01-14-2009, 09:51 AM

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •  
DMCA.com